Donderdagavond, 25 juni, houdt de dorpsraad Koudekerke haar vergadering in De klimop eb begint om 19.30 uur. Iedereen is van harte welkom om deze vergadering bij te wonen. Dennis van Overbeeke komt spreken over wat de OVK-D doet voor Koudekerke. Daarnaast gaan wij het o.a. hebben over een aantal zaken waar wij zoal mee bezig zijn. Denk bijvoorbeeld aan woningbouw en aan het verkeer. Wij zien u graag donderdagavond 19.30 uur in De Klimop.