Fair voor de Kerk op 17/9

De Protestantse Gemeente in Koudekerke organiseert op zaterdag 17 september a.s. een fair om bij te dragen in de kosten van de verbouwing van de Michaëlskerk.

De fair zal plaatsvinden op het terrein van de Klimop, Kerkstraat 2 in Koudekerke, tussen 9.30 en 15.00 uur.

Er zullen o.a. oude kerkbankjes en andere spullen die in de nieuwe verbouwde kerk niet meer nodig zijn, bij opbod worden verkocht.

Stichting KOUS (Koudekerke Samen) zorgt voor een grote tent op het terrein van de Klimop waarin diverse activiteiten zullen plaatsvinden, zoals:

• Een kraam waar boeken, platen en spelletjes worden verkocht
  • Een Rad van Fortuin waaraan ondernemers in Koudekerke bijdragen en prijsjes of bonnen ter beschikking stellen.
  • Er zijn Oud-Hollandse spellen die gespeeld kunnen worden.
  • Er worden wafels gebakken
  • Er is koffie, thee en frisdrank verkrijgbaar
  • Er worden emmertjes soep en zelf gebakken cakes en taarten verkocht.
  • Harmonie Voorwaarts komt een uurtje spelen

Ieder, jong en oud, is van harte welkom en kan bonnen kopen om aan deze activiteiten deel te nemen, de opbrengst komt ten goede aan de verbouwing van de kerk.

bron: site stichting Welzijn Veere